Hou je wel van een uitdaging en kun je goed zelfstandig te werk gaan?
Ben jij iemand die nieuwe ontwikkelingen op de voet volgt?
Hou je van de ‘als iedereen links gaat, gaan wij rechts’ aanpak?
Dan zoeken wij jou!

Je bent een echte marketing-tijger die bruist van de ideeën en niet bang is om het anders te doen dan ‘de anderen’. Als familiebedrijf bepalen wij ons eigen merkbeeld en beleid en zijn wij niet afhankelijk van andere partijen. Wij willen vooruit, ons onderscheiden doormiddel van een sterke online positie binnen onze branche. Er zijn op dit moment talloze ontwikkelingen gaande binnen onze industrie, dus stil zitten hoef je nooit.

Wij beheren de kunst van het verpakken. Wij zijn expert op gebied van kunststofverpakkingen en dankzij onze huidige ontwikkelingen, zijn we mega interessant voor de buitenwereld. Verpakkingsemmer, duurzame verpakkingen, kunststofemmer, pcr grondstof, gerecyclede emmer … zorg jij dat wanneer men deze trefwoorden invult in de zoekmachine wij bovenaan komen te staan?  Heb jij het in je om onze online marketingactiviteiten naar een hoger niveau te tillen?

 

Als MARKETEER ben je o.a. verantwoordelijk voor het ontwikkelen en tot uitvoer brengen van onze online (performance) marketing strategie. Als expert hou je het dagelijks overzicht over de online marketingactiviteiten en ben je de motor achter het innoveren en automatiseren van performance marketing binnen Dijkstra Plastics.

Je bent sterk in het genereren en uitvoeren van marketingstrategie om nieuwe proposities te ontwikkelen, lead generatie te stimuleren, upsell bij klanten te realiseren, conversie-ratio van onze sales funnel steeds verder verbeteren en de naamsbekendheid van Dijkstra Plastics te vergroten. Je bent commercieel, analytisch, hebt een helikopterview en weet hoe je mensen met je mee kunt krijgen.

Het managen van de diverse (marketing)kanalen, zoals SEA, SEO, social media, etc. zijn jou niet vreemd.  Je maakt van deelname aan vakbeurzen een succes. Uiteraard beheer je de website en zorg je voor het verder uitbouwen daarvan en laat je de nieuw ontwikkelde webshop succesvol verder groeien. Voor externe marketing/reclamebureaus fungeer je zelfstandig als aanspreekpunt.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding op gebied van economie, marketing of vergelijkbaar, bij voorkeur aangevuld met NIMA marketing(communicatie).
  • 4 jaar ervaring in een vergelijkbare functie in de B-to-B markt.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met budgetbewaking, analyse en rapportage.
  • Je bent communicatief sterk met uitstekende tekstuele uitdrukkingsvaardigheden.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als in geschrift. Goede beheersing van de Duitse taal en een andere moderne taal is een pré.
  • Je werkt zelfstandig, als kartrekker maar ook graag als proactieve teamplayer.
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, dynamisch, gedreven en accuraat, met oog voor detail.
  • Je hebt passie, honger naar kennis, marketingvisie en cijfermatig inzicht.

 

We vinden het super belangrijk dat jij lekker in je vel zit. Want dan pas kun je optimaal presteren en jezelf verder ontwikkelen! We bieden je behalve een fulltime functie (40 u), o.a. een vaste werkplek, een pensioenregeling met een aanvullende ANW-hiaat verzekering, onbelaste reiskostenvergoeding, vers fruit, dagelijks vers gemalen koffie, een supergroot kerstpakket, enz. enz.  Uiteraard ontvang je een passend salaris dat in overeenstemming is met de zwaarte van de functie, wel in balans met je ervaring en jouw opleiding. Zicht op een contract voor onbepaalde tijd wanneer wij van beide kanten tevreden zijn, met in eerste instantie een contract voor één jaar.

Als familiebedrijf staan wij voor kwaliteit, service, betrouwbaarheid en werkplezier.

Horen deze kernwoorden ook bij jou? Ben jij degene die we zojuist omschreven hebben en denk je prima te passen binnen een dynamische en solide familie onderneming, met focus op duurzaamheid, innovatie en kwaliteit?

Solliciteer nu en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Solliciteer